090219 Torsdag



Heldag i skolan igår med trikåteknik och sedan introduktion i nya kursen färglära.
Jag blev riktigt trött fram emot eftermiddagen, vi är bortskämda med att oftast bara gå halva dagar, men jag ska inte klaga.


Hade en otroligt dålig dag igår och var arg som ett bi på kvällen.
Somnade i soffan runt halv tolv och knatade in till Marcus och sängen när tidningen kom vid tre i natt.

Vaknade i alla fall på ett bättre humör.
Dock snöar det en massa ute och det gillar jag inte, jag vill att våren ska komma nuuu...


Dagens planer är få.
Jag har en bestämd sak att göra och det är att träna i kväll.

Ska nog försöka plugga lite nu på dagen och även se till att söka lite jobb.
Sound good?

Skulle egentligen behöva ta mig i väg till göta för att hämta ett paket från belcol.
Ja jag bestämde mig för en produkt (svinigt dyr) därifrån så nu hoppas jag den är bra.



/A

Kommentarer
Frida säger:

Hejsan! Vad är det för utbildning du går i Borås? Jag funderar på att söka till Borås textilhögskola i höst, textilekonom eller tyo Butikschef med inriktning mot textil/mode. Skulle vara jättekul att höra vad du tycker om skolan, utbildningen osv! :)

2009-03-01 | 20:44:16
Bloggadress: http://www.fondoflife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback