090221 - Lördag



Marcus kom inklampandet runt halv ett tiden, precis lagom tills att jag hade hunnit somna in sådär gott.
Vad gör han då? Jo han börjar skramla i köket för att värma mat.
Jag blev arg som ett bi och vägrade prata med honom och försökte somna om, vilket jag gjorde efter nästan två timmar.
Suck. Jag får aldrig sova ordentligt.

Han kompenserade lite med att bjuda på världsgo fika på Café lokal. Verkligen supergod och latten har gjort mig på jordens bästa humör. Det behövdes verkligen vill jag lova.


Ikväll blir det melodifestivalen på tv, kanske får man se lilla Mikaela någonstans i publiken. Liite avis är jag på henne minsann.


Usch jag är så sjuuukt sugen på utlandsresa nu.
Jag vill verkligen åka till Portugal, saknar det grymt mycket, mitt andra hem(typ.)


/A

Kommentarer
M A L I N säger:

mja kristoffer jobbar ju så ligger mest och glor på satc :)



dessa pojkar.. varför ska de alltid låta så mycket?!

2009-02-21 | 18:38:09
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback