good night sweatheart



Tvätten är klar, sköönt.
Instuderingsfrågorna är klara och inskickade, ännu skönare!

Vi har ätit min favorätt till middag och den får följa med till matlåda imorgon.,
Efterlyst har börjat igen och jag är bänkad, gjort ansiktsmask och är nyduschad och insmord.

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på en riktigt god natts sömn.

Klockan åtta ska jag labba imorn, med massa stickebitar. haha, önska mig lycka till, sist gick det inget vidare ;)
Efter labben knatar jag upp till Mikaela och käkar min mat innan vi kilar till andra högskolan för att prata med lite företag och försöka få gratis klippning, det behöver jag!


M ska spela badminton med sin arbetskamrat imorn kväll så jag passar nog på att smita till gymmet själv, annars tar jag det fredag morgon innan vi åker till Degerfors. Nu ska jag verkligen vara där MINST två gånger i veckan så, dumt att börja med dålig karaktär då.


Nattinatti med er!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback