Hjälp mig placera min tatuering!



Jag tänker massvis på min blivande tatuering.
Just nu är jag lite inne på att ta en av varje duva och sätta på en varsin handled.
Men jag vet inte. Helst vill jag ha dem som de är. Det är trotsallt så jag sagt det i många år nu.
De ska ju sitta ihop, min mormor och morfar. Det är ju bara så.

I alla fall är jag så himla osäker på placeringen på kroppen.
Det är det absolut svåraste.
Eftersom det ska bli en minnestatuering vill jag gärna ha den så att jag kan kika på den när jag behöver.
Annars är jag sugen på att sätta den i nacken, mellan skuldrorna. Då kan den döljas om man vill och visa den om man vill. Men som sagt, där ser jag den inte själv.



Någon som har ett bra tips på vart man ska placera den på kroppen?
Jag har en tatuering på vänster fotled sedan tidigare.


/A

Kommentarer
HHELENE säger:

Jag gillar och beundrar ditt val och motiv av den här tatueringen, det är så att jag också relaterar till det för min mormor gick själv bort för 1 år sedan och hon var det absolut bästa jag hade och jag vaknar fortfarande upp och måste inse att hon faktiskt inte finns kvar i livet. Jag ska tatuera in något till minne av henne och har en del alternativ men vill inte skynda på för jag vill att det ska vara rätt just för henne.

Så jag beundrar verkligen din tatuering, otroligt vacker och betydelsefull, verkligen! Eftersom jag inte ser någon bild på att den finns på kroppen i kategorin så antar jag att du inte har gjort den ännu? :)

2009-07-21 | 22:42:41
Bloggadress: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback