ibland får man klura



Trött är bara förnamnet, jag blir galen på datorerna.
Jag har i alla fall lyckats genom att ladda hem openoffice istället och på så vis faktiskt kunnat skriva cv och sånt och sökt ett par jobb. Det är inte så att jag hoppas på någonting för det mesta var bara intresseanmälan och sådär, men bättre än inget.


Jag är sjukt uttråkad och blir galen på att det ser ut som ett bombnedslag hos oss, j ä m t.
Jag orkar inte vara den som alltid ska hålla ordning och städa, det är ju så tråkigt och dessutom blir jag så jäkla snuvig av att städa p.g.a. dammet. 
Men det verkar som att jag snart inte kan hålla mig längre. Städar hellre nu än i helgen.


Skojjig dag va ?



/A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback