Jag vill, jag vill



Jag behöver verkligen någonting som aktiverar mig.
Jag vill ha ett jobb, saknar verkligen att jobba.
Jag saknar till och med AMB, och då är det illa ;)
(Jobbade där ett par månader 2005 och det var egentligen inget roligt jobb, men härliga människor)


Jag vill ha vår, NU.
Jag är trött på att det är kallt och att det snöar.
Det gör min hud torr och jäklig.


Jag vill göra massa roliga saker.
Jag är trött på vardagen.


Jag älskar Borås och mitt nya liv här men just nu är jag riktigt less på allting runtomkring.


/A

Kommentarer
Jimmy L säger:

Haha,. Vem saknar inte AMB = )

Som du sa, tråkigt jobb, härliga människor.

2009-02-20 | 16:53:16
Bloggadress: http://www.hellandjones.nu
Anna säger:

Hej! Jobbade du på AMB i Karlskoga? :)

2009-02-24 | 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback