My new life




Idag, äntligen kom vi iväg till träningen.
Som alltid så var det stooor ångest och jag övervägde som alltid att strunta i det, men vi gick i väg ändå.
Nu efteråt känner jag mig otroligt duktig men illamående.

För att peppa mig själv nu, för nu jäklar ska jag bli fit till sommaren, så jag kommer att vara en riktig nörd och skriva ned mina mått och min vikt (kanske till och med delar med mig om någon skulle vara intresserad) och kolla varje vecka om något skett. Nu i början inser ju jag med att det inte kommer att göra det men om någon månad så.
Jag kommer absolut inte träna för att gå ned i vikt utan snarare tvärtom, och att skriva ned det är ett bra sett att kunna se resultat som sporrar en istället för att stirra sig blind på vågen.

Jag har lovat mig själv att klara detta nu, jag vet att både mitt psyke och min kropp verkligen behöver den där timmen på gymmet gärna tre dagar i veckan.

Vi ska kombinera det med att gå ut och gå runt en timme dom dagarna vi inte gymmar.
Schysst deal?


Hur länge tror ni jag håller detta?


Så nu finns det en ny kategori här, Min träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback