Skolan gick sådär . . .



Jag fick någon konstig panikångestkänsla av att vara i skolan.
Min andning är nu igen svårare och jobbigare.

Jag kommer att stanna hemma från föreläsningen imorgon eftersom vi då är helklass.
Jag tror inte jag klarar det just nu, jag samlar krafter inför nästa vecka istället.
Imorgon är ändå sista lektionen för veckan.
Sen blir det ändå hemmaplugg med att skriva klart vårt arbete.

Labben gick trotsallt bra ändå, trots att huvudet och tankarna inte riktigt hängde med hela tiden.


En bra sak är att M skrev på papper idag. Han är nu fast anställd och slipper oroa sig för att vara tvungen att gå hem pg.a. den pågående krisen och alla ändrade regler för företag och revisorer.
Grattis till honom. Skönt att få bra besked såhär mitt i allt.


Nu ska jag ta en lång varm dusch, igen. Skölja av allt smink och dra på mig mjukisdressen för att sedan hämta kudden och krypa upp i soffan.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback