TRÖTT PÅ DATORER SOM BARA KRÅNGLAR



Usch.
Humöret är visst inte mycket bättre idag.
Jag är så trött på att alla datorer bara ska krångla.
Häromdagen slutade internet på min minipc att fungera. Jag satt i flera timmar i går med att försöka fixa det.
Det fungerar med nätverkssladden i men inte det trådlösa som har fungerat helt felfritt innan. Morr.
Jag vet verkligen inte vad problemet är och det irriterar mig otroligt mycket att det bara helt plötsligt slutade att fungera när det har funkat i två månader.


Nu sitter jag och försöker lägga in CVn lite här och där men fungerar det?
Nej, word har ballat ur och vill inte fungera alls.

Jag blir så trött på allt vad datorer heter.
Tänk vad bra man hade det innan allt krångel när man bara kunde umgås som normala människor.


Förlåt att jag är bitter men jag hatar när allt bara går emot mig och krånglaar.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback