Heeey Friiday


Jag lade mig otroligt tidigt igår, var i säng vid halv nio. Toktrött. Slötittade på ett avsnitt av Magnum P.I.

Idag är en stor pluggdag, måste verkligen komma i gång ordentligt. Tyvärr vet jag hur våra pluggdagar brukar kunna sluta men nu gäller det bara att ta tjuren vid hornen. Om en vecka är tentorna gjorde och vi kan vila med gott samvete men fram tills dess, ja då är det bara att bita i det sura äpplet och läsa tills huvudet spränger.

Imorgon blir det en tur till IKEA, hoppas bara att det är bra väglag, har varit mycket olyckor här neråt p.g.a. halkan. Det ser dock ut som att den mysiga snön är på väg bort nu. Tråkigt men samtidigt längtar jag verkligen efter våren nu.


Ska ta tag i att söka arbete nu. Vill kunna spara undan pengar och även känns att jag inte är pank varje dag.
Som det är nu så ser man pengarna i ett par minuter på kontot sen går allt till räkningar och mat. Så ska det inte vara.
Jag är inte sugen på att behöva jobba men samtidigt så är jag inte heller den som vill sitta hemma och göra ingenting om dagarna. Vi har ju inte föreläsningar varje dag.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen vänta på att Mikaela hör av sig om att hon är ready t study.


Ikväll blir det tacomys framför Let's dance!
Jag älskar programmet och saknar verkligen att dansa när jag tittar på det, enda stora minuset i år är att blondabella är med men det kanske också kan vara underhållande. Hon tror att hon är så bra ; ) Vem vet hon kanske till och med blir min favorit tillslut ändå om hon sköter sig.

Ciaooo
/A

Kommentarer
RödeBäck säger:

Då blir det ju roligare att kolla ... deras karaktärer är ju skitsköna..

2009-01-09 | 09:59:23
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
RödeBäck säger:

Ja, är man allergisk är det ju jättre dumt. Men mysigt.



Motorvägen och 156:an var ingen fara att köra, värre med Fotskälsvägen faktiskt. Men vår grusväg upp var som en skridskobana, jag lovar.



När jag gick ner för att möta Emma i förmiddags så stod jag rätt upp och ner och gled en meter ner i backen, fy vad läskigt. Vad skall ni hitta på i GBG?

2009-01-09 | 18:45:21
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

ja det var helt sjukt! såg du när det hände?



han var ju värsta dumhuvudet! försökte skylla på att det var en annan bil som hade kört in i honom först, men alla vittnen säger att det var han som körde in i första bilen!

2009-01-11 | 18:24:30
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback