Helg resumé



Jag är inte direkt snabb på mina uppdateringar så eftersom det faktiskt är tisdag idag kanske jag ska berätta om helgen.

Det började med att Marcus kompis Ola kom på fredagskvällen, vi åt tacs och sen drog han vidare till sina gamla gymnasiekompisar här i Borås. Jag och M kollade lets dance fram till att jag i ren klädpanik började sy på en klänning. Vilket jag inte skulle gjort. tröttheten gjorde så att allt verkligen blev helt fel hela tiden, halv tolv gav jag upp.

Lördag drog vi upp till knalleland för att gå loss på systemet och jag hittade äntligen något att ha på mig under kvällen.

Niklas kom runt helv sex tiden och sen droppade de flesta in runt sju.

Allt som allt var vi 14 pers i våran lägenhet.
Några hade kunnat kvitta (Julias kompisar som knappt sa hej)
Resten var helt underbara och jag hade så otroligt kul.
Lätt det roligaste kvällen på länge. Cidern bara flöt nerför halsen framför singstar och en massa härliga diskussioner.
Vi tog sen taxi vidare mot nattklubben X&Y som vi skulle till och väl där stod vi nog i kö i över en timme för att komma in.
P.g.a. alkoholen gick den timmen dock rätt fort med tanke på alla konstiga människor man pratade med som man aldrig hade pratat med annars ; )

X&Y var väl ingen störra hit, gôtt att rå röra lite på fläsket och dansa av sig men det var mest bråk och skit där inne så så himla värst var det inte.

Vi kom hem framåt tre och då ställde sig M och stekte hamburgare åt sig, ola och Niklas som skulle sova hos oss. Själv gjorde jag mig fetaostbaguette mitt i natten ;)

Behöver jag säga att vi sov länge?


Det går inte att återberetta en helg som denna, man måste ha vart med för att förstå.
Men tack så himla mycket till alla som var här, jag har verkligen guldvänner!
Får se om det dyker upp några kort, mer än dom på mig själv i inlägget tidigare.
Många vill inte synas av någon anledning ;)

/A

Kommentarer
Marica Rödebäck ~~ säger:

Roligt, jag gör den senare, eller imorgon =)

2009-01-27 | 16:58:34
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback