Helooo onsdag


RIktigt seg dag idag.
Började halv nio imorse med nya kursen trikåteknik och vad ska man säga, läraren påminde om Pölsa i smala sussie med sina engelska uttryck var och varannan minut. Jag vet sedan tidigare att denna kursen är rätt krånglig men jag tror ändå att det kan bli bra.
Vid luch käkade jag och Mikaela lyxmiddag bestående av makaroner, ost och ketchup ; )
Sen var det dags för etik och miljö igen och idag så var hon verkligen inte kul att lyssna på så redan på första rasten knatade vi hemåt, dåligt kan tyckas men å andra sidan kändes det inte som att jag hade orkat. Slutade lyssna efter en halvtimme liksom... men mitt och Mikaelas arbete och redovisning inom ämnet känns väldigt lockande och kul faktiskt : )
Så istället för att sluta om en halvtimme så har jag redan varit hemma nån timme och softat.

Marcus slutar om en timme och då ska jag försöka vara något sånär klar med maten för idag är jag träningssugen så antingen drar jag med mig honom efter maten eller så går jag dit själv.
Måste verkligen tvinga iväg mig nu, vafanken beach 09 är nu snart här och jag vill inte känna mig som ett vitt fläskberg på beachen i år igen!
Dessutom borde träningen göra min onda nacke och rygg gott.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback