Nellys utförsäljning



Det fanns inte mycket snyggt på Nellys lagerutförsäljning inte, men vad väntar man sig egentligen?
Det är ju oftast sånt som ingen annan vill ha ändå eller konstiga storlekar.
Dock kom jag hem med en hög svart kjol från ichi, hoppas den passar då den var i xs, och en lila tub-body från american apparel.
Kanske blir morgondagens partyoutfit, det får märkas då helt enkelt.
I alla fall så gick kalaset på 200 och det är ju helt okej för två plagg som tillsammans faktiskt är en hel outfit.


Nu återstår allt tråkigt under dagen såsom att tvätta färdigt, vi hade elva(!) maskiner idag. usch.
Nu när jag ska ned är det dock bara fyra kvar så det tvättar på rätt fort när man har två stora maskiner.
Deusstom plockade jag ihop ett par maskiner också, lite måste man värna om miljön.

Ikväll kommer Marcus bästa vän Ola.
Jag har dock paxat för let's dance och jag antar att det inte blir lika mysigt som det brukar för Marcus ska väl vara lite macho och inte tycka att det är bra ikväll. Haha, men jag står ut med det, killar killar.

Lutar åt att det blir favorir i repris också, nachotallrik.
Måste bara kolla med Ola om vad han kan och vill äta, då han är vegan.
Jag är inte så hemma på sån mat direkt.


Nej dags att återgå till hemmafru sysslorna =S


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback