Pluggonsdag!



Jag skulle egentligen vara på bibblan nu vid tio hade jag bestämt mig för men jag är alldeles för seg, har inte ens kommit in i duschen än.
Nu har min nacke börjat värka igen också, tror att det kan ha att göra med alla timmar framför datorn med pluggandet och alla timmar framför papprena. Sitter inte speciellt bra och man tänker ju inte på det förrän det redan gör ont.


Idag blir en intensiv pluggdag för idag måste allt sätta sig.
Igår hade jag ångest till tusen över tentan och jag fick inte in ett enda ord i skallen, jag hoppas den spärren släppt idag för jag har inte råd att spilla mer tid nu.
Som tur är så är inte M hemma så tidigt ikväll då han ska ut och äta med jobbet, vilket är bra, för igår gjorde han inget annat än störde mig i pluggningen. Han om någon borde ju ha förståelse liksom. gaah.


Nej nu ska jag skynda mig att göra mig iordning lite för att knata upp till bibblan och se om tjejerna är där.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback