Röd dag

Eftersom det är röd dag idag så slutade M tidigt igår och gjorde mig sällskap ner på stan.
Tyvärr fick jag inte tag på en mindre storlek på julklappen jag bytte in så fick pengarna istället. Dom shoppade jag såklart upp på en gång. Ett linne och en poloklänning fick följa med hem från Gina tricot.
Klänningen myser jag runt i idag. Idag är bara plugg inplanerat, börjar känna mig rejält stressad inför att ha två tentor till veckan. Det får gå som det går helt enkelt. Ena tentan är nog inga problem med.

Köpte mig en söt liten väska till datorn igår också så nu kan den hänga med till skolan utan repor :)


Synd att solen inte är framme, annars så känns en promenad väldigt lockande.
Jag har fått en rejält kick nu, jag är så träningssugen och peppad nu! Ska bara vänta ut förkylningen så blir det ett rejält ryck på gymmet sen! Ska bli gôtt att bli av med allt daller på kroppen och få känna sig lite fit och snygg igen, det var ett par år sen nu.


Dock börjar det dåligt, är sjukligt sugen på chips och dipp och eftersom det är röd dag och dessutom massa plugg på schemat borde jag få unna mig lite sånt gottit för att stå ut ; )

/A

Kommentarer
Nathalie säger:

haha man hittar alltid massa ursäkter för chips ;)

2009-01-06 | 19:38:27
Bloggadress: http://nathalie1986.devote.se
Marica Rödebäck säger:

Hade aldrig ätit det men så fick vi det hos Emma o Johan på nyårsafton. Himmelskt gott. Står nu i kylen, kom gärna förbi. Hihi!

2009-01-06 | 20:51:20
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback