Seg dag


Det ska verkligen bli så himla skönt att komma i väg till skolan imorn. Denna dag har varit den onödigaste på länge.
Såg fram emot att Marcus skulle komma hem från jobbet och göra mig lite sällskap men vi hann bara äta tillsammans för sedan drog han i väg för att kolla på hockey, så han är väl inte tillbaka innan nio sen i alla fall.
Det är rätt skönt att vara ensam också faktiskt emellanåt men idag har jag varit ensam och haft tråkigt hela dagen-
Jag unnar honom att få komma i väg sådär. Han är med den enda han känner som inte är 50+ här och det är kul för honom. Vore väldigt bra om han kunde få ha någon att umgås med om dagarna/helgerna förutom mig stackarn.


Typiskt nog är det inget speciellt kul på tv ikväll heller så jag vet inte vad jhag ska sysselsätta mig med riktigt,
Kanske kunde ta tiden och plugga men jag är så jäkla trött att jag inte orkar.
Kanske kryper jag ner i sängen och sover istället, det är ju aldrig fel ; )


Våran stationära dator krånglar idag, jag som skulle ladda över lite bilder från helgerna hemma.
Det är inte mycket inte, lät mest kameran bara ligga. Men några från julafton finns allt.
Mest av allt vill jag kolla bilderna från Nyårsrevyn, ska skriva om den senare någon gång tänkte jag.


/A


Kommentarer
Elin säger:

Men det är ju grammisgalan ikväll! :) det är bra :)

Kram

2009-01-07 | 19:27:39
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback