Thank god it´s friday


Eller kanske inte.
Tvättid mellan 12-16, inte speciellt lajbans en fredag men dock ännu mer välbehövligt.
Sen är det städa och plugga som gäller resten av dagen. Kan inte heller tyckas vara helt skoj men måste man så måste man.

Dålig uppdatering igår men jag knallade till skolan strax innan tio för att möta upp Mikaela och vi började med vårat arbetei etik och miljö, det känns riktigt bra!
Sen gick vi till henne och käkade mat sen blev jag kvar där till i går kväll. Det bjöds på varma mackor och madagaskar två och massa prat såklart, riktigt mysigt. Såna dagar behövs mitt i all stress.


Om en liten stund ska jag möta upp tjejerna för att kika på Nelly rean, den är på gatan nedanför, perfa :)
Hoppas på att hitta något snyggt till morgondagens utgång.




/A

Kommentarer
AMANDA säger:

förstår att det är utplockat :/

2009-01-23 | 21:49:15
Bloggadress: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback