To do; Fredag


Igår satte jag mig ned och skrev en att-göra-lista för dagen för att jag inte skulle missa något viktigt. Dessutom är det fruktansvärt skönt att få bocka av när man är klar.
Såhär såg min lista ut idag.

- Göra klart instuderingsfrågorna i Etik och Miljö och skicka in dessa
- Apoteket
- Hämta ut paket
- Köpa lupp till trikåtekniken
- Renskriva anteckningar i trikån
- Organisera stickebitarna i trikån

Det som är fetmarkerat är det jag har gjort idag.
Jag har alltså hunnit med en hel del trots att jag sov till halv elva istället för halv åtta som jag hade tänkt.
Vädligt skönt att bara ha trikån kvar och det är inget jag måste göra utan det är mest för min egen skull och det kan jag lika gärna göra vilken dag som helst.

Så nu ska jag ta mig en skål chips och njuta av TVn för första gången idag.
Jag har faktiskt hittat mitt nya pluggställe och det är i köket, annars är det så lätt att fastna framför den där jäkla tvn istället för att plugga. Så idag har jag inte tittat någonting alls och det är en stor skräll i min bok det minsann.

Ikväll avnjuts det friterade bläckfiskringar till middag. Mumsigt värre : )
Sen är det let's dance med lite goda chips och Marcusmys.

Imorn ska jag och Mikaela jobba på skolans öppet hus och svara på förvirrade kanske blivande studenters frågor. Soft. Hoppas de betalar en helt okej lön för det ; )
Tur att Mikaela är med säger jag bara annars hade det vart förbaskat tråkigt.

Sen är en filmkväll med tacomys inplanerat med Mikaela och Marcus.
Film är dock fortfarande en öppen fråga. Kom gärna med tips ; )


Hej dåå.
Hoppas ni har en fin fredag!

/A


Kommentarer
Marica Rödebäck ~~ säger:

Jag måste säga att det går rätt bra faktiskt. Har dock inte vägt mig sen november men jag är ute och promenerar minst två ggr i veckan (har inbokat två ggr/vecka med en kompis) och sen promenerar jag med maken också .. och så nu gymmet. Det känns bra iallafall =)

2009-01-30 | 18:26:09
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback