090702 Torsdag



I natt sov jag gott för första gången sen jag kom hit till Borås, vi insåg att duntäcken inte är en hit nu mitt i denna värmebölja så vi tog våra finaste satinpåslakan och använde dem utan täcke i. Mycket svalt och skönt vill jag lova.


Nu på morgonen/förmiddagen har jag bara slappat och njutit av lite ensamhet.
Ibland är det skönt att bara vara och göra sånt som man tycker om.
Dagen ska i princip fortsätta så fram till ikväll då vi beger oss ut i vimlet i Borås.
Ska bli så himla mysigt att träffa Björkan igen, har inte sett henne sen veckan innan vi slutade skolan, efterlängtat!

Ska prova ut något fint att dra på mig.
Ska inviga mina nya skor jag köpte igår i allafall.
Lämnade tillbaka mina favvisar som hade gått sönder totalt, men det var inga problem.
Fick tillgodo av skopunkten som även gällde på din sko så jag köpte mig ett par snyggingar där istället.

Mitt andra favorit par skor som jag fått reklammera nu på sista tiden. Jag har lite skootur minsann.




Det är inte kul att få en räkning så 625 j'kla spänn från skolan mitt i sommaren. Vad tänkte dom med? De kan ju inte skicka ut räkningar när man inte längre har csn.
jaja, jag kan betala den när nästa lön har kommit så det är ingen fara på taket heller för den delen.



Nej nu ska jag nog mysa ner mig i soffan och ta en lite powernap tror ja ;)



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback