090703 Friiiiday



Den här veckan har verkligen sprungit iväg och jag vet inte om jag gillar det, om ett par dagar sätter jag mig på tåget mot Degerfors igen. Längtar tillbaka litegrann faktiskt, mest för att att vara nära familjen gav mersmak.
Sen får Marcus semester om en vecka också så jag vet att vi inte är ifrån varann så länge till.



Jag har nog aldrig sett så mycket folk i Borås tidigare än igår kväll. Knökat överallt.
Men jag, Marcus, Zandra, Björkan och Louise hittade tillslut ett ställe att sitta på, även om det kunde vart mysigare ;)
Sen satte vid oss vid trappen vid viskan och mös lite bara. En fin kväll, synd bara att vi var så trötta allihopa.


Idag är planerna inte så många.
Avvaktar och ser om Camilla hör av sig, i så fall blir det nog en liten fika eller liknande.
Annars ska jag nog ta fram symaskinen, hittade ett gammalt syprojekt igår när jag sydde upp klänningen jag hade på mig, behöver nästan bli klar med det i sommar eftersom det ska bli en härlig sommarklänning.

När Marcus slutar drar vi upp till knalleland och köper en bordsfläkt, det behövs i värmen.
Sen ska jag hämta min kamera som jag köpte häromdagen, Wiiie.
Hoppas verkligen att denna är bra nu, men jag hade öppet köp så är den inte det är det bara att gå tillbaka med den.


Kanske blir det bio vid sex också. Änglar och Demoner, eller kanske baksmällan som Marcus egentligen hellre ville se.
Men nu när jag läst boken så vill jag ju se filmen också.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback