090722 Onsdag



Portugal börjar närma sig med stormsteg!
När resan bokades för nästan ett halvår sen så var det ingen idé att börja räkna ned eller längta, det var alldeles för lång tid kvar, nu är det sex dagar kvar hemma i Sverige! Och på de dagarna ska det hinnas med en del.

En tur till Karlstad och hitta några bra linnen till resan och lite annat smått.
Fira pappa som till veckan blir 60.
Spendera två dagar på jobbet.
Planera och packa resväskan.
Betala räkningar och försöka få till en bra resebudget.


Jag önskade jag hade mer tid över än vad jag har.
Jag hade velat träffa Jenny massa gånger denna sommaren men än har det inte hunnits med en enda gång : (
Det måste bli av efter resan sen, har ju nästan två veckor kvar i Degerfors då.
Elin skulle jag också väldigt gärna ha träffat mer ofta.

men man ska väl inte klaga antar jag, ingen blir gladare för det.

Längtar verkligen efter resan, bara få komma bort och koppla av.
Inte tänka på någon annan än mig själv, läsa bra böcker och dricka många goda drinkar ; )


Jag längtar efter Borås. Idag är det en månad kvar tills jag far ned, om jag inte åker efter Portugal bara för ett par dagar.
Planera är lite splittrade.


nej nu ska jag ta mig en dusch och försöka komma igång med dagen lite...


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Iofs var du först in med kommentaren men du har redan vunnit en i tävlingen! Jag har bara glömt att avsluta den ;) Så när den första som kommenterar här vinner kommer jag meddela dig o de andra fyra era koder för att få poängen ;)

2009-07-22 | 18:58:49
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback