090603 Onsdag



Hur underbart är det inte att vakna upp till doften av nyklippt gräs? (om vi bortser från att jag inte vaknade av doften utan av självaste åkgräsklipparen som gick fram som en ångvält över gräsmattan och dundrade som tusan)
Det luktar sommar och i morgon startar sommarlovet på rikitigt.

Tänk, imorgon så är första året avklarat. Förhoppningsvis utan en enda omtenta, men jag ska inte ropa hej alldeles för tidigt. Tentan jag har imorgon är jag säker på att klara, det handlar ju om det jag gjort i tre år, jobbat i butik.
Så det ska mycket till om jag inte klarar den. Och ska jag vara ärlig har jag inte börjat läsa till den än. Bara pyttelite igår, men jag är självsäker : )
Den där väveritentan är dock lite mer osäker, jag kan som sagt ha knipit godkänt, så svår var den väl inte?



Det har börjat pirra lite oroligt/förväntansfullt i magen på mig.
Jag känner av stressen att packa och åka härifrån alldeles för mycket. Så mycket att jag inte ens orkar ta tag i packandet och kommer få slänga i allt innan vi åker på fredag. Vem vet, det kanske är den effektivaste packningen?



Tänk att vi redan är inne i Juni


/A

Kommentarer
M A L I N säger:

uuh nyklippt gräs är ingen hit alls för min del :/

2009-06-03 | 12:18:23
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback