090615 Måndag



Idag står det lite mer på min dagsplanering.
Ska börja dagen med en dusch, men för tillfället så befinner sig mamsen i den.

Senare blir det Karlskoga, mamma ska till tandläkaren i över en timme!
och så ska jag passa på att fixa pass, så att jag hinner få det i god tid innan Portugal.
sen ska jag iväg till ceveds (team sportia), eftersom de byter lokaler i höst så har de utförsäljning, ska försöka få tag på ett par löpartights. Måste få något som peppar till att komma ut och springa lite.
Måste verkligen komma i form, känner mig som en riktig tjockis, fast jag vet att jag inte är det.

Sen ska vi leta tvättmaskin, eftersom den pajjade häromdagen.


Ska försöka få med mamma och sola också, måste få liite färg innan midsommar ju.

Nej nu är snart duschen ledig här.


/A


HALLÅ, KAN TENTARESULTATEN KOMMA SNART?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback