090618 Torsdag




Mitt humör hoppar upp och ned som en bergochdalbana, som om jag har jordens pms, fast att jag faktiskt inte har pms. Konstigt, men något är det i kroppen som inte vill medans annat vill.


En mysig fika hemma hos Nathalie med lite skitsnack med en underhållande Elias, välbehövligt och måste bli av fler gånger.


Jenny ringde en sväng och jag insåg att det verkligen var alldeles för länge sedan vi hördes(och sågs) skäms på oss. Kanske att hon och Fredrik dyker upp i Kristinehamn imorgon, jag hoppas på det : ) Annars får jag pallra mig inåt Kga någon dag till veckan för en fika.


Vissa vänner vet man att man har oavsett, det är väl det som är äkta vänner va?




Jag sitter och fiffilurar på vad jag ska ha på mig under morgondagen som först börjar med jobb.
Borde man inte få göra undantag och vara snyggklädd på midsommar istället för en tråkig svart piké i storlek L?

Håret är också ett dilemma, och smink och allt. haha. Jag har för mycket fritid när jag funderar på sånt ändå.


Mamma och jag skulle ha solat en sväng men vi vände i dörren då ingen av oss egentligen hade lust.
Istället kör jag på nödlösning, doves b.u.s, tog dock den mörkare av dem, hoppas inte det blir alldeles fläckigt eller randigt bara.  Lite bruna ben vill jag ju ha, fast jag antar att det blir strumpbyxor på imorgon, något annat verkar inte vädret ha i åtanke.


Imorgon får jag äntligen träffa marcus, han hämtar mig i Degerfors, vilket betyder att han åker sex imorgon bitti för att jag ska hinna till jobbet. Ska bli härligt att ses, var faktiskt två veckor sen sist! Jag måste erkänna att det inte känns så länge och att det faktiskt har gått rätt fort ändå. två veckor till så är jag hemma och sen har han semester, detta fixar vi ju galant : )



En tenta är godkänd! Ett litet surt halvt poäng ifrån VG, morr. men vad gör väl det, jag klarade den.
Nu väntar ett resultat till, och väntan är alldeles för låååång!



Jag längtar efter Borås och Björkan.
Jag längtar till Leksand och Mikaela.
ibland går tiden för långsamt.



Ha en bra midsommar allihopa!


/A

Kommentarer
mic säger:

miss u2

2009-06-19 | 13:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback