Alldeles för tidig morgon.



05.30, klockan ringer.
Jag var allt annat än pigg efter att inte ha sovit många minuter under natten, men det var bara pallra sig upp och skjutsa mamma till jobbet  Karlskoga. Lite less på det måste jag medge, får aldrig sova.

Hemma vid sex igen, kändes onödigt att lägga mig och sova, så jag drog på min löpbyxorna för första gången och begav mig ut. Fruktansvärt jobbigt, sprang kanske 4 minuter av 30, men det är bättre än inget och jag fick mig i alla fall en himla skön morgonpromenad i solen. Pappa tyckte jag var tokig när jag kom tillbaka.
Blir nog samma visa imorgon, jag är ledig men måste ha bilen så får gå upp lika tidigt för att skjutsa igen. gaah.
Men, jag får passa på att njuta av solen och värmen som är här nu, det är helt underbart att lyssna på musik och vara i princip själv ute på vägarna.



Marcus åkte igår... det var tufft och jag sa knappt hejdå. Men vi ses om lite mindre än en vecka igen, då åker jag äntligen ner till Borås igen. Om jag längtar? Hur mycket som helst.



Skriver mer senare kanske.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback