in a life ever after




Mamsen var snäll och tog med sig min nya kamera in idag och fixade så att jag fick lämna igen den och fick pengarna tillbaka! Skönt, nu återstår det "bara" att hitta en ny som ska fungera bra!
Har i alla fall fått jättefina tips som verkar lovande, det tackar jag verkligen för!



Imorgon är jag ledig och ska träffa Nathalie och hennes lilla Elias, ÄNTLIGEN säger jag, ska bli himla mysigt.
Vi har en del att ta igen nu... igen.



Annars... livet rullar på, vore det inte för jobbet hade jag blivit knäpp här hemma.
Det är såå värt att åka fem mil om dagen för att komma dit och jobba lite, även om jobbet i sig egentligen är väldigt långtråkigt eftersom det inte händer speciellt mycket om dagarna, det är inte direkt rusning på folk och sådär. man viker mest samma handduk hela dagarna långa, men jag gillart, jag gillart massvis.
Känns bra för då vet jag att jag valt rätt utbildning också.



På fredag får jag äntligen hålla om Marcus igen.
Det känns konstigt på något sätt, jag orkar inte sakna hans sällskap just nu.
Jag vet inte om det beror på att jag helt enkelt försöker att inte tänka på det för att orka, eller om jag helt enkelt inte saknar honom. Fast jag vet att han är det sista jag tänker på innan jag somnar, så jag tror nog mest på det förstnämda.
Det är svårt att vara ifrån varann såhär. Det är så avlägset allting.



Ska bli skönt att vara ledig imorgon, skulle egentligen vart långledig men är snäll och hoppar in de tre timmar vi har öppet på fredag.
Det är egentligen så himla mycket jag skulle vilja hinna med, massa telefonsamtal som jag vill ringa, men det är så svårt att få ro att sätta sig och ringa dem när man har någon runt sig hela dagarna. (pappa är sjukskriven så han är hemma jämt.)



/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Hihi! Ja, det vet jag ;)

2009-06-17 | 20:35:53
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
sandra säger:

nee man blir ju nästan nere, vill inte prata med någon för det känns som att allt de ser är det dåliga i ansiktet.. hoppas du får ordning på det, akta dig för stress det ger så mycket inverkan på hyn så det är inte klokt... kram!

2009-06-17 | 20:58:32
Bloggadress: http://peaks.blogg.se/
Malin säger:

Ja jag tycker den duger bra för att vara en kompakt kamera :) modellen heter Sony Cybershot DSC-W55, finns att kika på på sonys hemsida: http://www.sony.se/product/dsc-w-series/dsc-w55 :) men det finns numera nyare modeller av den med fler megapixlar. Hoppas du hittar en riktigt bra :D

2009-06-17 | 23:17:55
Bloggadress: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback