Va nöjd me allt som livet ger







Här sitter jag i soffan, med fönstret öppet och vinden blåser in på mig.
Istället för att panikplugga inför tentan på torsdag så njuter jag en stund.

Jag insåg nyss att jag är inne på mina sista dagar i våran lägenhet i Borås.
På fredag åker jag hem till Värmland och kommer inte spendera speciellt många dagar i den här lägenheten i sommar.
Som jag skrivit många gånger så är det både på gott och ont. Jag kommer älska och trivas att få vara hemma hos familjen en hel sommar och att spendera en massa dagar och kvällar med Elin och Jenny som jag aldrig ser längre.
Men jag kommer sakna borås, jag kommer sakna vår lägenhet, men framför allt kommer jag sakna Marcus. Vi har en vardag ihop som vi har haft i 3½ år, det blir svårt att inte ha den vardagen. men förhoppningsvis för det också något gott med sig. Att man aldrig ska ta varandra för givna för en dag kanske mönstret bryts.





Tänk på det, vad eller vem det än gäller, ta aldrig varann för givna.
En dag kanske de inte finns där, en dag kanske någon tog klivet ur ditt liv för att du tog personen för given.


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Har ju glömt att svara på din fråga ... Jag har de flesta änglaberlockerna kvar .. det lättaste är om du berättar specifikt vilken du tänker på, så kollar jag om den finns kvar :) Om du är intresserad alltså.

2009-06-02 | 19:50:13
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback