Wiie, andrapris : )


Dagen började fint när jag såg en kommentar jag fått från fotograf Therese Jonsson, jag vann inte tävlingen men fick minsann ett andra pris som verkligen inte var fy skam. Jag får 25 % rabatt om jag bokar in en fotografering! Det tycker jag är generöst.
Så nu hoppas jag att det går att boka in senare i höst eftersom jag är hemma i Värmland hela sommaren.
Vore fint att kunna ta ett par snygga bilder tillsammans med Marcus efter Portugal då vi är bruna och fina och efter en sommar där vi varit ifrån varandra ett tag. Jag har alltid velat boka in en fotografering tillsammans med honom.


/A

Kommentarer
nina säger:

sv; tack för tipsen=) tålamod är inte min starka sida hehe

2009-06-02 | 12:11:29
Bloggadress: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback