090305 Torsdag



Jag hade ställt klockan på sju med ambitionen att jag skulle hoppa ur sängen då, men jag somnade sent eftersom Marcus kom hem från sin träning efter halv tolv någon gång och jag har svårt att somna när någon rör sig i lägenheten sådär så jag kunde inte somna förrän han hade duschat, ätit och lagt sig också.

Glömde ställa om klockan så vaknade strax efter nio, kalas tänkte jag. Hur fanken skull ejag då hinna till skolan tills klockan tio? Men jag hann, jag var där 9.57 och då åt jag frukost och duschade och sminkade mig. Rätt bra gjort va : )

Tog en liten promenad genom stan efter skolan och det var verkligen en iisande vind som blåste över Borås.
Nu är jag hemma igen och ska stoppa i mig lite mat och sen ska jag tvinga ned mig till gymmet.
Jag är egentligen otroligt osugen men om jag någon gång ska må bra och känna mig lite fit så får jag faktiskt börja trotsa latgenen.

Jag överväger dock att strunta i det och plugga istället, för plugget är viktigare i denna stund men gymmet tar max en timme. Jag får väl se till att plugga i helgen istället för att kompensera det. I guess.


Det känns fortfarande som lite vår i luften, om man bortser från den isande vinden då.
Jag hoppas verkligen att det håller i sig för jag är väldigt trött på vintern nu.


/A

Kommentarer
Frida säger:

Åh vad kul!Jag har väl en massa frågor på G, haha!

Var det svårt att komma in? Alltså om det var höga intagningspoäng etc?

Vad vill du bli efter då gått klart utbildningen? Vill du starta eget, inköpare ?

Vad har ni gjort än så länge?

Boende tex, hur gör man med sånt? Bor du i studentkorridor eller..?

2009-03-05 | 22:13:44
Bloggadress: http://www.fondoflife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback