090308 Söndag



Då är helgen slut för den här gången och fast jag egentligen hade önskat att helgen hade varit lugn så har jag haft riktigt kul!
Kvällen började med Håkan vid åtta tiden igår på Åhaga tillsammans med massa goa människor.
Jag som inte är ett Håkan fan direkt tyckte ändå att han var värd bästa betyg för den showen, att han är bra live är då ingen tvekan om och jag tror att resterande 1699 personerna som var där instämmer om det.
Efter Håkan blev det en snabbis in på Burger King för att slänga i sig lite mat, sen vidare hem till oss och håva in gröna lyktan (systempåsen) för att dra vidare till Peder. Där imundigades det diverse drycker framför Guitar Hero band eller vad det heter. I alla fall så var höjdpunkten när jag fick äran att sjunga till kents vinternolltvå. Kent ränderna försvinner då aldrig ur mig det vill jag lova.
Vi tänkte testa på harrys för en gångsskull men väl när vi skulle hämta ut pengar så fungerade inte swedbanks datorer så vi fick ingenting och på harrys tar de inte kort för inträdet, det gör dom på XoY så vi följde Mikaela dit men bestämde oss för att avsluta kvällen där och då jag och Marcus.
Mycket för att han faktiskt spelar sin första match i sitt nya lag idag. Han ville inte direkt komma dit bakis och göra bort sig, vilket är förståeligt.
Vi kom hem runt halv två och värmde lite pizzarester och glodde lite på tv innan vi somnade.
Idag vaknade vi tio men bestämde oss för att somna om i varandras famnar och knatade upp igen efter ett.

Skönare söndag får man leta efter :) Den har mest spenderats i sängen och soffan.

Nu har jag skjutsat en mycket nervös fästman till Borås Arena. Hoppas det går bra för honom och att han inte är alltför besviken på att jag inte ska dit och se hans första match.
Istället knallar jag ned till Ica och köper lite ingredienser till min smarriga kladdkaka och bjussar på tills han kommer hem sen. Jag tror nog att det blir uppskattat.


Nu får jag inte se varken Mikaela eller Zandra på hela veckan. Otroligt tråkigt och jag kommer sakna dem i massor! Det är ju dom som gör mina dagar! Istället får jag fylla ut tiden med massa plugg i trikåteknik. Det får väl funka det med antar jag.



/A



Kommentarer
Evelina säger:

Vad kul och höra ;) Väggorden har jag köpt på www.myfirstroom.se Dom kostar en slant men det blir jättesnyggt!

2009-03-08 | 18:55:15
Bloggadress: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/
Anonym säger:

Vi kommer sakna dej med!! Nästa gång är det faktiskt du som får ta och följa med! :P

2009-03-09 | 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback