090310 tisdag


God morgon! Hoppas ni sovit gott.
Själv har jag sovit alldeles för lite i natt igen, men så är det när man pluggar sent.
Jag knatade upp halv sju idag, bra gjort för att vara ledig faktiskt.
Har ätit frukost, duschat och sminkat mig så nu är det dags att sätta igång att plugga igen.
Vid halv ett möter jag upp Julia och Louise uppe på högskolebibblan för att göra våran powerpoint till torsdagens redovisning. Blir en lagom paus i trikåpluggandet. När vi är klara med den lär jag väl knata hemåt och fortsätta med trikån.


Ska se om jag orkar ta mig iväg och träna sen också, annars gör jag det imorgon. Viktigt är att inte gräva ned sig alltför djupt i pluggandet för då sätter sig ingenting ändå.


Vädret i Borås idag är riktigt tråkigt. Det är grått och disigt, usch.
Jag vet att jag inte är ensam om att längta efter våren och jag tycker faktiskt att solen kan lysa litegranna under tiden medans vi väntar, eller hur?


Hoppas ni får en fin dag!


Kram
/A

Kommentarer
Martina säger:

Jag tar 65 kr med frakt

Du kan maila mig om du är intresserad...

2009-03-10 | 09:08:05
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback