090311 Onsdag



Illamåendet har fortsatt att hänga i, det känns nåågot bättre nu.
Fick strunta i min föreläsning imorse, som tur i oturen kan man väl säga att det bara var en sista genomgång på allt som kommer på tentan och eftersom jag hängt med så bra under alla föreläsningar har jag koll på det ändå. Dessutom var Louise en ängel och lät mig skriva av det hon antecknade idag. För jag knatade ner till skolan tills föreläsningen var över för att gå genom morgondagens redovisning tillsammans med dom.


Jag har planerat att ligga på soffan och plugga resten av dagen och det känns riktigt skönt. Om det inte är för mörkt och kallt ute när M kommer från jobbet tror jag att jag drar med mig honom ut på en promenad.
Även om det är kallt idag så känns det som att våran är på väg. Vägarna är torra och luften känns vårig. Det gillas.

Jag lär inte ta mig till gymmet förrän nästan vecka så en promenad är nästan ett måste.


Nu är mina pinglor i Paris och roar sig. Jag är avundsjuk på att de är där, hade varit såå kul att följa med.
Men samtidigt är jag glas att jag aldrig gjorde det för med så mycket att göra och med så mycket i huvudet just nu så hade jag aldrig kunnat slappna av därborta! Men nästa gång, då ska jag allt med jag med och leva rövare! = )



Nya H&M katalogen damp ner i brevinkastet idag och jag hittade tonvis med fina saker både till mig och M.
Synd att plånboken är i princip helt platt och att alla slantar måste sparas till sommaren om jag inte lyckas få jobb, vilket faktiskt ser rätt svart ut just nu.


Nu väntar allt soffan på mig ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback