090312 Torsdag



Redovisningen är över och jag höll ut hela dagen i skolan.
Mådde lite illa på förmiddagen men det gick över efter massa vatten.

Redovisningen kunde inte ha gått bättre, vi fick bara bra kritik på allting och han gillade power pointen.
Det var skönt att höra då jag egentligen inte hade tid att ta på mig att göra power pointen men gjorde det ändå.
Känns också skönt att han verkligen inte hade något dåligt att säga om vår redovisning. =)
Happy day ; )


Slutade vid två också, väldigt skönt.


Det blev ingen promenad igår, istället fick jag snällt följa med och tvätta bilen, men först svängde vi förbi göta och hämtade ut två paket som jag fått. Lägger in och visar sen vad dom innehöll.


Idag blir det plugga trikå, det är lika bra att fortsätta med det nu när man kommit i ett litet flow. Tentan är ju på onsdag.
Dock måste jag förbereda en till powerpoint och redovisning någon gång snart, reodovisar ju på måndag igen, en enskild om ett valfritt ämne. Not fun. Har inte tid med det!


Ikväll blir det sveriges värsta bilförare, jag älskar det, och sedan lyxfällan. Bra tv kväll ; )

Imorgon någon gång kommer Marcus föräldrar, antar att de kommer ganska sent.
Tråkigt men sant, jag har egentligen inte tid med dom och de har planerat in en resa till Gekås i Ullared på lördag också.
Gaah, jag som verkligen måste plugga, hur lätt är det med besök?


Nu ska jag bädda ner mig i soffan med trikån.


/A

Kommentarer
Junitjej säger:

Så kul att redovisningen gick så bra!! Grattis!

2009-03-12 | 18:20:56
Bloggadress: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback