090317 - Tisdag



Idag var jag i skolan en timme cirkus, och på den timmen knatade vi runt och flummade på stan för att färgbestämma hus efter NCS färgkartor, folk måste undrat vad vi pysslade med. Och eftersom vi inte orkade vänta nästan en timme på att butikerna skulle öppna så att vi kunde kolla in deras färgval och sådär så fönsterkikade vi och de flesta butiker hade personal som ställde iordning och sådär så de lär också undrat varför vi stod fem tjejer och tryckte näsan mot skyltfönstrena för att sedan anteckna. Spionage kallas det visst ; )


Vädret är alldeles underbart ute men det tråkiga är att jag bör sitta inne och plugga hela dagen. Egentligen skulle jag vilja ut på en låång promenad. Det är visserligen ganska kallt men solen värmer nog upp en ganska så snart.


Vi får se hur det blir.
Inväntar svar på om jag får en lunchdate eller inte snart också. Vore myys.



Jag älskar verkligen våren och hoppas att detta väder kan hålla i sig nu!

Imorn är det tenta!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback