090318 Tenta onsdag



Nu är tentan i trikåtekniken gjord, jag undrar hur mycket han kommer flina åt att jag skrev exakt samma svar på dom tre sista stickebitarnas uträkningar. Haha. Jag har i alla fall försökt ; )

Nu väntar en hel dag med tvättande och ikväll ska det bara slöas.
Imorgon är det till att sätta igång med etik och miljön igen, booring, men på fredag är den över.


Solen skiner lika underbart ute idag, dessvärre får jag inte njuta så mycket av den.




Ser att min bloggstatistik verkligen sköt i höjden igår tack vare det Linda skrev, ni har aldrig varit så många här förut.
Jag hoppas att ni stannar och lär känna mig ; )
Fråga gärna om ni vill veta något.


/A

Kommentarer
M A L I N säger:

gick det inte bra på tentan? :( jag håller tummarna i alla fall!

2009-03-18 | 17:05:55
Bloggadress: http://www.malinh.com
M A L I N säger:

ahh vi får helt enkelt hoppas att det gick bra. har tenta nästa vecka och veckan därefter. ser inte alls fram emot det :/



ja, det ska bli sjukt nice. japp, det är vi två som åker ner! :)



visst är göteborg vackrast men det räknas inte som semester för min del eftersom hela min släkt är därifrån, hehe. är ju där sjukt ofta och ska bland annat dit på söndag till TUR-mässan om du vet vad det är?



kram

2009-03-18 | 17:11:02
Bloggadress: http://www.malinh.com
linnns säger:

sv: Hah jaa det förstår jag :D Jag tänker köpa minst 2 par till sommaren ^^

kram

2009-03-18 | 19:23:52
Bloggadress: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback