090319 Underbar Torsdag!



Solen sken skarpt när jag slog upp mina små blå första gången imorse.
Finns nog inget bättre än att vakna upp så, det gör att mitt humör strålar ikapp med solen.


Dagens planer var egentligen att förebereda en powerpoint och vad vi ska säga till redovisningen imorgon men just nu lutar det mer åt att vi lägger det åt sidan ett par timmar och istället tar en promenad i det härliga vädret, Mikaela och jag.
Man måste ju passa på när solen är framme, det är trotsallt Borås så det kan lika gärna snöa imorgon igen!
Är lite sugen på att dra med mig min kamera också, vi får se ; )


Nu ska jag vara lite vuxen och sätta mig och äta frukost och läsa tidningen.


Vad är era planer för dagen?
Ha en fin dag!

/A

Kommentarer
Zandra säger:

Jag har just tagit en lång degerforspromenad :)

2009-03-19 | 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback