Gah!



Jag kan knappast komma ihåg när jag mådde såhär dåligt och var så stressad senast.
Igår fick jag en otroligt tung och snabb andning. Jag känner inte igen min egen kropp längre.
Jag hatar känslan av att känna mig så maktlös och att tiden inte räcker till.
Jag har så otroligt mycket som måste göras och jag sätter så stor press på mig själv.
Bara den här veckan har jag två redovisningar + powerpoints och en tenta att göra.
Hur ska man hinna och framför allt, hur ska man göra bra ifrån sig?


Jag måste säga att jag är lite besviken på M. Jag tror inte att han förstår hur mycket jag har att göra just nu.
Det passar sig verkligen inte att han låter sina föräldrar komma i helgen. Hur tror han att jag får något gjort då?
Det är ju p.g.a. det som planeringen inte fungerar längre. I princip måste jag bli klar med allt idag och det finns ingen möjlighet till att jag blir det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback