Helgen



Helgen var snabbt över, som vanligt.
Marcus föräldrar var här och i Lördags tog vi en tur till Gekås i Ullared.
Jag och M handlade mest nyttosaker till lägenheten och sånt där tråkigt men välbehövligt.
Det var trevligt med en lite tur.
På kvällen åt vi räkor och hade mys till melodifestivale, och om den har jag inte kommentarer.


Den enskilda redovisningen är nu också avklarat och den gick fint, jag kom fram till att jag är en jävel på att improvisera. Marcus skrev min redovisning och jag läste igenom den medans jag sminkade mig igår morse, sen var det bara att knata till skolan och göra den. Fick bara bra kritik igen, förutom på powerpointen, men den slängde jag ihop på ett par minuter bara så jag tog inte åt mig av det ;) Huvudsaken var att det jag sa blev bra så. ;)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback