Hemma igen.



Jag måste nog lära mig att alltid ha någoit att äta på i väskan.
Nötter eller frukt för idag har jag suttit alldeles för länge utan mat vilket gav mig huvudvärk.
Att jag aldrig lär mig. Det borde i alla fall tillhöra mitt nya liv att ha det.

Knäet gör fortfarnade ont, men det kändes ändå okej att gå på det så det får allt bli en promenad sen när M kommer hem. Det är mysigt att promenera och prata lite, här hemma pratas det inte så mycket, det sitts mest vid datorn eller tvn.
Vadå romantikdödare liksom.


Nu måste jag röja undan allt sista plugg inför morgondagen. Känns såå skönt att vara i kapp!
Ska även börja kolla på den där jäkla etiken, igen.
Men snart är den över!



/A

Kommentarer
M A L I N säger:

går inte att kommentera ditt senaste inlägg :/



hur kommer det sig att det är så lite att leva på varje månad då? nu sen jag blev sambo har jag mer än hälften av studiemedlet kvar varje månad. skönt!



okej, varför vill du inte det då?



kram

2009-03-25 | 15:29:47
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback