Hur puckad får man egentligen vara som lärare?



Eller ja, det är hårt sagt. Hon är mänsklig och vi alla gör misstag.
MEN, att påpeka att en redovisning är obligatorisk för att gå godkänt, och verkligen krångla med att hitta en tid som passar alla som missat den och sedan inte dyka upp för att man glömt bort den?
Det är bara riktigt råkorkat!
Och att sedan dessutom begära att vi alla ska komma en annan dag och göra den, det gör mig irriterad.

Det är så irriterande så att jag bara skrattar åt det.

Hennes utvärdering kommer inte innehålla många snälla saker inte.
Jag är trött på den där människan, såna som hon borde inte få vara lärare på högskolan.


/A

Kommentarer
mikaela säger:

jag gillar din aggression:D

2009-03-20 | 13:33:47
M A L I N säger:

gah vissa är verkligen helt knäppa! :(



sv: ja jag blev faktiskt väldigt nöjd :D

2009-03-20 | 13:53:52
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback