Lösenordsskydda bloggen ?



Ibland funderar jag på att lösenordsskydda bloggen och bara ha den för min egen skull.

Jag börjar bli lite trött på att folk faktiskt aldrig hör av sig eller frågar hur det är med en bara för att de redan vet allt genom att läsa det här. Jag vet att det är så. Man håller sig uppdaterad utan att behöva anstränga sig.
Visst, ibland skriver jag utav den anledningen också, men det ska mer vara ett komplement till alla vardagssamtal, inte konkurrera ut dem.
Jag kan nog inte ens komma ihåg när vissa personer hörde av sig senast.
Jag hör faktiskt knappt ens något från min egen familj heller för den delen.
Börjar känna mig lite ensam och bortglömd här i Borås.
Det börjar kännas som att jag är den enda som inte vet något om någon men att alla vet allt om mig.
Så var det inte riktigt meningen att det skulle bli och så vill jag verkligen inte att det ska vara.


/A



Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Mycket möjligt att de är så :D Jag vet inte riktigt! : )

2009-03-13 | 11:51:15
Bloggadress: http://lindablom.se
Emelie säger:

En stor anledning till att jag slutade blogga.. och succesivt började vännerna höra av sig igen :)

2009-03-13 | 16:33:12
Bloggadress: http://seemlan.blogspot.com
Nathalie säger:

Känner mej lite träffad av det du skriver faktiskt.. :S Å visst är det lite så, man håller sej uppdaterad om folk.. Men klart man borde höra av sej mer för det.. Vi som nästan lova de sist vi sågs :S Men du ska veta att jag tänker nog på dej dagligen.. Glömmer aldrig våran tid, den är ett minne för livet!! Kram på dej vännen

2009-03-13 | 20:26:53
Bloggadress: http://nathalie1986.devote.se
Johanna Korpi säger:

Jag känner igen mig! Mycket. Tror verkligen att det kan vara så. Det känns som om kompisarna vet allt om en men jag vet inget om dem... Lite trist sådär, fin blogg btw :)

2009-03-18 | 11:49:59
Bloggadress: http://johannakorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback