Lunchdate ♥


Jag fick med mig M på en liten lunchdate, det var mysigt. Vi ses ju aldrig mitt på dagen annars.♥
Ibland lyser verkligen såna små egentligen obetydliga saker upp vädligt mycket.


Jag är lite sugen på att dra ned utemöblerna och sätta upp på balkongen men jag tror att det egentligen blåser alldeles för kallt för att kunna sitta där. Man blir lite lurad av den skarpa solen och tror att våren är här och att allt är så varmt och bra. Solen värmer otroligt mycket, men det blåser väldigt kallt.


Tack vare lunchen har jag fyllt på energiförrådet och ska nu orka plugga resten av denna dag.
Jag får helt enkelt stå ut för tentan är imorgon, sen slipper jag den våndan ett tag.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback