Morr!



Jag har precis ägnat de tre sista timmarna åt vår komplettering i etik och miljö arbetet och just nu vill jag bara göra något otroligt dumt med det.
Det började med att word slutade på datorn innan kompletteringen var klar. Arbetet såg rent ut sagt skit ut. En ofärdig innehållsförteckning, stycken som var på fel ställen och fel sidnumrering. Jag kände att om jag skickade det så så skulle vi aldrig få godkänt på det utan istället få en annan uppgift att göra. Vilket jag inte är speciellt sugen på. Nu vill jag bara lämna denna kurs bakom mig!

Internet krånglar på den stora av någon anledning så fick försöka ladda ned open office istället på min lilla.
Väl när jag fick ned det på datorn var det fel version så jag fick avinstallera och försöka hitta det rätta.

Nu tre timmar senare har jag med hjälp av open office i alla fall fått ordning på det som inte såg klokt ut.

Humöret är kasst och hela min kväll blev förstörd, hade verkligen inte tänkt sitta med detta hela kvällen utan det hade planerats in tvmys. Istället för det så har jag fått lyssna på tvn och jag har knappt ens sagt ett ord till M sen han kom hem.

Nu är det i alla fall gjort och det är jäkligt skönt.
Blir vi inte godkända nu så vetefaan vad jag gör alltså, soo not worth it.


Jag säger bara en sak och det är ett stort jäkla MORR!


Nattinatt*
/A

Kommentarer
M A L I N säger:

gaah vad jobbigt det låter :(



jaha vad roligt. det funderade jag också på innan men nu blev det inte riktigt så, hihi..



ja, jag hoppas bara att jag kör stenhårt på det också! annars har man ju slängt ett par kronor på gatan :(



kram

2009-03-31 | 22:33:45
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback