Mycket tvätt är det =/


Det kändes inte som att det var så länge sedan vi tvättade.
Men, sexton maskiner ska hinnas tvätta på fyra timmar.
Och nej, jag sorterar faktiskt inte färger och sådär supernoga men nu var det handdukar, lakan och duschdraperier och grejer som jag gärna inte blandar med kläderna. Suck, då vet vi vad jag har att göra hela kvällen =S

Har faktiskt dragit igång en liten vårstädning, eller liten och liten är den verkligen inte.
Nu ska det röjas och dammas och allt så att allt skiner och blänker sedan.
Kommer nog ta ett par dagar eftersom hela hallen är fylld med kartonger och en halvfärdigmålad sänggavel.
Det ordnar upp sig så småningom.


Dags att återgå till mina hemmafrusysslor . . .


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback