Plugga var det eller?



Det där med att plugga hela dagen efter lunchen förstördes av Mikaela när hon ringde och sa att jag skulle komma ned till Viskan där hon, Zandra och Louise satt, för lite skitsnack, vem tackar nej till det liksom ; )
Så en caffe latte och lite uppdatering om deras parisresa och lite allmänt snack sådär har förgyllt min eftermiddag.
Har verkligen saknat dom, vet inte riktigt vad Borås skulle vara utan dem?


Jag tror att jag ska stoppa ned fötterna i ett fotbad och ha det lite gôtt medan jag försöker plugga, då lär jag i alla fall sitta still i soffan förhoppningsvis ; )



Jag längtar verkligen tills våren är här på riktigt och man slipper oroa sig för att det kanske snöar igen.
Det här vädret gör mig verkligen på ett toppenhumör, jag är helt klart en vår-sommar människa.


/A


Kommentarer
Zandra säger:

Borås skulle inte var nått utan dej heller! <3

2009-03-17 | 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback