slappdag

 

Å men herregud vilken latisdag det här blev.
Egentligen hade jag till och med lista med vad jag borde tagit tag i idag, bland annat fixa kort så att jag kan fixa mitt nya körkort som jag borde ha gjort i december!
Men jag beslöt mig för att min hud skulle få vila lite från smink idag så den planen spoilerades direkt.

Istället har jag tränat lite här hemma, med betoning på lite. Men lite är bättre än inget!
Sen har jag bara legat på soffan och tittat på tv och sovit.

Men en riktig sån slappisdag var längesen jag hade och jag var värd det.
På måndag sätter nya kurserna igång så då gäller det att vara på hugget.
Omtentan i trikån är i slutet av April också, och jag vet ju inte ännu om jag klarade den eller inte, men jag lär vara lite inställd på omtenta och kolla lite papper och sådär. Hoppas resultatet dyker upp snart.


Nu ska jag titta lite mer på tv ;)


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

ibland måste man ha slappisdagar =) jag har det typ varje dag nuförtiden haha...



kramar

2009-03-24 | 17:48:39
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
M A L I N säger:

Jag har fått jobb på ett äldreboende ute i Fristad. Jobbade med det förra sommaren också men då var det där jag bodde då..



Kram

2009-03-24 | 21:43:15
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback