Yeeaajh, fått jobb :)



Ja, min chef från hemtex ringde och hade gjort schema till mig.
Så i sommar bor jag hemma i Degerfors och jobbar på hemtex i Kristinehamn, myyys!
Kommer nog bo lite hos Marcus föräldrar också för att slippa åka.
Kommer att jobba långt ifrån heltid men jag känner att det är perfekt.
Får lite extra pengar men kan ändå vara massa ledig.

Dessutom har hon varit snäll och lagt de dagarna jag ska jobba runt varann och inte utspritt. Ifall jag ville åka hem till Borås och Marcus. Det kommer såklart kännas att inte få somna med honom varje natt men det kanske är nyttigt. Vet redan nu att jag kommer sakna ihjäl mig efter honom och troligtvis åka hem till Borås en hel del ändå.

Skönt att äntligen veta att jag har ett jobb till sommaren i alla fall, slippa oroa sig.
Tack vare att jag varit sparsam och får tillbaka så pass mycket på skatten så kommer jag klara mig gott i sommar, jobbet blir lite extra som jag får spendera på vad jag vill : )



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback