090507 Torsdag



Vaknade vid halv åtta med huvudvärk och en bekant känsla... migränattacken var ett faktum.
Jag somnade med huvudvärk igår men efter att inte ha haft migrän på nästan ett halvår (bortsett från ett minianfall för nån månad sedan) så trodde jag att det var vanlig huvudvärk beroende på att jag ätit och druckit dåligt.
Men så var alltså inte fallet, fick stappla mig upp och ta portugisiska migräntabletter för att stappla tillbaka till sängen.
Kom upp runt elva och det känns bättre men långt ifrån bra, och nu har jag ett riktigt illamående som hänger över mig också.
Men, klaga det ska jag inte, för som sagt, en riktigt migränattack på ett halvår jämfört med att ha det varje månad är faktiskt väldigt skönt och rena lyxen i mitt liv.

Så idag ska jag försöka att ta det lugnt och se till att det inte kommer tillbaka fullt ut igen.
Ska försöka plugga så mycket jag orkar på vårat butikskoncept också, jag tror det blir mest kul ;)


Måste även försöka ringa några jobbiga samtal.
Jag lovade mamma att i alla fall ringa ett av dom och mammor ska man lyssna på ;)


Nu ska jag försöka se om jag kan få i mig frukost eller om den bara vill vända i magen på mig.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback