090508 Friday I'm in love




En seg men väldigt mysig dag.
Tog Zandra och Mikaela med mig till Kållered och Ikea, okejdå, det var Mikaela som ville dit.
Vi gick där och kikade och flummade lite.
Mysigt att göra något sådär en dag som denna då regnet verkligen öser ned.
Även om vi egentligen inte skulle ha något speciellt någon av oss.


Nu är jag dock sjukt trött och kommer troligtvis somna på soffan eftersom jag än så länge är själv hemma.


Tack vare ett samtal igår så känner jag mig glad igen.
Jag inser att mina problem egentligen inte är så stora, eller det har jag vetat hela tiden, men nu har jag insett att jag ändp har det väldigt bra och att man ibland måste bortse från en del saker och låtsas att dem inte finns.
Innerst inne vet jag ju att jag är lycklig, att jag hittat rätt och ser ljust på min framtid, det måste ändå vara det som betyder något.


Tyvärr är mitt migränillamående fortfarande kvar i kroppen, huvudvärken är borta och det är huvudsaken. Dessutom får jag behålla allt jag äter och dricker också och det är alltid positivt.


Jag har insett hur mycket jag kommer sakna Sandra och Mikaela när jag jobbar hemma över sommaren.
Zandra får kan jag nog springa på inne på kronhallen emellanåt ; )
Hälsa på Mikaela blir det ju redan första veckan hemma sen ses vi nog knappt på hela sommaren.
Sjukt tråkigt! Och lilla söta Sandra som är kvar i Kinna. Får åka ned till Borås emellanåt.
Tycker verkligen om mina vänner här hur mycket som helst, jag har verkligen haft tur!
Vi är lika men ändå så olika, en bra mix. <3


Men nu ska man inte för mycket fram i tiden.
Fram tills dess ska det spenderas två dagar tillsammans med dem i Köpenhamn och sen massa skojigheter och mysigheter emellan.


/A


Ja men just det, får inte glömma bort att nämna bloggfikan jag ska på med boråsbloggerskorna, väldigt kul!
Vet inte om jag ens bör klassa mig som en bloggerska och heller inte för Borås sådär med tanke på att jag är så ny här, för jag skriver mest för min egen skull, men väldigt kul att jag blev tillfrågad.
Kul initiativ av Malin att dra ihop det också. Det gillas!
Kul att få träffa Marica och Lina som man ändå haft lite kontakt med ett bra tag :) Spännande!

Kommentarer
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆ säger:

haha tufft =)



något med pojkvänner alltså.. michele är likadan :P

2009-05-08 | 21:00:36
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore säger:

fin bild i headern!!

2009-05-08 | 21:45:17
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
Mikaela säger:

Kommer sakna dig med vännen.

2009-05-08 | 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback