090509 Lördag



Dagen började på bästa sätt, sovmorgon med den bästa.
Lite slöfrukost framför tvn innan vi sen gick ned på stan med hoppet om att hitta en klänning och en tröja jag tittat på i evigheter. Tyvärr fanns det bara stoora storlekar kvar av dem båda, ibland hatar jag att behöva vara så liten.
Men, Marcus erbjöd sig att vi skulle åka till knalleland och kolla om de fanns där, så sagt ochg gjort så åkte vi upp och där fick jag tag på klänning i rätt storlek, dessutom fick jag den för 174.50:- istället för 349:- bara för att skärpet till var borta, inte mig emot ;) jag tänkte bara fjäska till mig typ 50 spänn rabatt eller något men hon sänkte med halva. Me likie :)
Så nu har jag äntligen en "little black dress", för jag har faktiskt ingen sedan tidigare som kvalat in på platsen.
Tröjan får förbi oköpt eftersom min storlek inte fanns där heller.


Sen åkte vi hem stekte oss lite hamburgare.
Marcus la sig i soffan för att kolla tv och jag tog sovrummet och kollade Twilight för första gången.
Den var riktigt bra och fin faktiskt.
Sen kom mitt fruktansvärda illamående, jag har haft det i tre dagar, trodde det berodde på migränen i torsdags men nu borde inte det hänga i, dessutom mår jag som sämst idag :/
Så jag har i princip legat däckad hela eftermiddagen och kvällen.
Hoppas det är över till imorn, för då ska jag plugga!
Hade gärna tagit en promenad i skogen med, men jag får se hur väder och mående är.

Men då vet ni hur jag haft det idag ;)


/A

Kommentarer
M A L I N säger:

härligt med lite rabatt ;)



sv: jaha men det blir nog bra det också :D

2009-05-09 | 23:57:20
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback